vrijdag 24 januari 2014

Ik heb de hel overleefd.

De examens zitten er op en hebben hun tol geëisd. Laten we dat lijstje even samen overlopen.


ë + 20 Nalu energy drinks en tot de ontdekking komen dat dit meer effect heeft dan zo'n gortige Red Bull

ë Tientallen liters water, maar neen nog steeds geen stralende huid

ë Drie nieuwe puistjes, maar nog net niet groot genoeg om ze een naam te geven

ë Gemiddeld één nachtmerrie per nacht, van uitvallende tanden naar meerdere onvoldoendes tot de wereld redden van slechte acteurs.

ë Verrassend weinig junkfood, door een ovendeur die geblokkeerd is, maar vervangen door even lekkere kaasschotels.

ë Eén verloren namiddag aan twee seizoenen Awkward, maar het was het waard

ë +50 smsjes naar vrienden met examen vragen

ë Minstens één boom aan kladbladeren volgeschreven

ë Eén kwaad telefoontje aan de ombudsdienst, omdat het blijkbaar te moeilijk is om op te zoeken of ik een examen kan inhalen of niet

ë Drie flessen cava om tot rust te komen de avond voor een examen

ë Een bijna gebroken voet door uit frustratie tegen het bushokje te schoppen, omdat de bus nooit op tijd kan zijn

ë Eén veel te serieuze docent die moet leren lachen tijdens mondelinge examens zodat ik geen domme fouten maak uit stress

ë De beslissing maken om nooit meer thee te kopen bij Dille & Kamille na er zo misselijk van te zijn geworden

ë Eén grote stress vlek op mijn rug, die massage vereist dus bekijk dit maar als een geluk bij ongeluk

ë Dagelijks dagdromen over reizen naar Parijs, Londen en New York

ë Twee pennen leeg geschreven

Ik ben zo blij dat het er op zit! 30 januari krijg ik mijn resultaten, laten we hopen dat ik mijn minimum van 6 herexamens heb laten dalen!

1 opmerking:

  1. Haha, was de thee van dille en kamille zo slecht? Maar wel een dubbel zo lekkere bagel! ;)

    BeantwoordenVerwijderen