dinsdag 19 november 2013

Op de toog dansen!


Een oprechte lach, die meer dan welkom was na al die stress.

Vorige week besloot ik om niets te doen voor school. De laatste weekends had ik mij opgesloten om samenvattingen bij te werken, PowerPoints door te nemen en de meest nutteloze taken te maken. Het was tijd voor ontspanning en plezier. Een week vol leuke actviteiten, dat was hetgene dat ik nodig had..



Ik was eerst van plan alles in detail te beschrijven, maar dan lees je duizend keer de volgende woorden:
leuk, fijn, gezellig, fantastisch, zat, vrolijk, gelukkig, tof, nog eens, joepie, wauw, cool, dolletjes. Dus daarom even kort de feiten op een rij. Ohja, op die rechtse foto, ik snap nog steeds niet waar je naar moeten kijken bij het nemen van een foto met een Iphone. Waar staat die camera ?!?!


  • Een uurtje fitnessen en zweetberen ontwijken, zodat alle stress is uitgezweet

  • Genieten van witte chocolademelk met mini marshmallows en slagroom, zoveel slagroom dat deze aan je neus blijft hangen en je er onwijs sexy uitziet, samen met sexy gezelschap M. & D.

  • Cocktails, shotjes en eens lekker roddelen over jongens, zoals in the old days met M.

  • Cavanight, op stap met een Bekende Vlaming, of ja Bekende Acteur en natuurlijk heel leuke vriendinnetjes!

  • Kater/migraine/gezichtszenuwdiemaarnietfatsoenlijkwilgenezenendaarompijndoetbijkoudweer, maar toch lekker in slaap vallen in de armen van het vriendje

  • Avondje Leuven met J. dat bestond uit toogdansen, shotjes aan €1, heuse nachtwandelingen, frietjes, weglopen/verstoppen voor de fotograaf én een reünie met W. Binnen twee weken zie je mij daar terug. Meer toogdansen!

  • Genieten van het gezelschap van mijn familie en lekker eten op restaurant! Iedereen die een chagrijnige verliezer van het programma "Mijn Restaurant" wil zien, reserveer nu bij De Lammekeshoeve! 

  • Quality time met de mama in Mechelen is dolletjes! Ons favoriete plekje? De kaaswinkel! Tientallen kazen en je mag gerust proeven. Ik ben trouwens één zachtje sjaal rijker geworden, de paspop daarentegen niet...

  • Hoe sluit je een super leuke week af? In de armen van je vriendje natuurlijk, zeker als hij je verrast met lelies. 
Aanschouw de knie van de Bekende Acteur, Marjoleins knie en mijn voet. Prachtige foto.

8 opmerkingen:

  1. HELL YEAH!!! Kom maar snel terug naar Leuven :D Miste je echt enorm

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa ! Normaal kom ik, maar ik mag niet te zatjes worden, want vrijdag vertrek ik op teamcoach weekend joepie!

      Verwijderen
  2. Klinkt leuk! En wat lief van je vriendje :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was ook heel leuk, ben nog steeds aan het nagenieten ! ^^

      Verwijderen
  3. Dankje voor je lieve berichtje. Volgens mij heb je een heel lief vriendje, lelies zijn mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is graag gedaan, ik weet hoe het voelt om een katje te verliezen en het doet echt pijn. Ja, ik prijs me heel gelukkig met m'n vriendje, de lelies zijn echt mooi en ruiken zo lekker!

      Verwijderen