maandag 25 november 2013

Liebster Award


Sara van Saarskje heeft me genomineerd voor de Liebster Award! Ik voel me hier heel vereerd door en wil haar bij deze bedanken. De Liebster Award is een award voor bloggers en blogsters met minder dan 200 leden. Deze award is bedoeld om hen een hart onder de riem te steken, in de hoop dat ze zullen doorbreken als blogger! Om eerlijk te zijn, is dit niet mijn doel, want ik heb een persoonlijke blog en ik hoef dus niet het bereik te hebben als mensen met een beauty, fashion, lifestyle, travel, food, etc. blog. Ik ben natuurlijk wel dankbaar dat ik deze award heb gekregen en doe dit dan ook met veel plezier mee!


De bedoeling is dat je de tien vragen van de persoon die je genomineerd heeft voor de Liebster Award beantwoord en tien nieuwe vragen bedenkt voor tien andere blogs. Laten we maar beginnen!

1. Wat vind jij het ergste en vervelendste aan bloggen?
De enigste moeilijkheid waar ik mee te kampen heb is het regelmatig bloggen. Al is dit niet zo'n groot probleem, want dit is een persoonlijke blog en dan kan ik daar best wel mee wegkomen denk ik.

2. Welk kledingstuk zou jij NOOIT dragen?Zo'n plastieke vuilnisjaszak met een (vals) bontkraag. Ik trotseer nog liever de winter in mijn blootje, dan dat ik zo'n gedrocht draag.

3. Met wie shop jij het liefst?
Haha, hij gaat zich nu heel vereerd voelen! Met Jonas en dat om de volgende drie reden:

  1. Hij geeft goed advies
  2. Hij houdt mijn tasjes vast
  3. Hij is zeer leuk gezelschap
4. Wie inspireert jou in het dagelijks leven?
Ik heb geen inspiratiebron, maar ik kijk wel op naar Audrey Hepburn. Een prachtige dame met een prachtige persoonlijkheid.


5. Welke landen zou jij nog willen bezoeken?Er zijn zoveel steden en landen die ik wil bezoeken, dat ik niet weet waar te beginnen! Laten we het kort houden: de eerste stad die ik heel graag wil bezoeken is Parijs. Ik ben hier slechts één keer geweest en heb er toen niet zo van genoten, dus ik hoop dat een tweede keer mij beter bevalt. Het land waar ik heel graag naartoe wil is Australië en ik denk dat iedereen wel snapt waarom.



6. Wat is het allerleukste wat jij ooit gedroomd hebt?Een droom die steeds terug komt: Ik sta in een tweedehands/vintage zaak en ik heb net prachtige items ontdekt! Ik reken af en wil de deur uitlopen en... dan word ik wakker. Verschrikkelijk! Maar de droom op zich is altijd heel erg leuk. Verder heb ik ook vaak superheld-dromen, die heel vermoeiend zijn, maar wel leuk om te weten dat ik in mijn dromen de wereld kan redden!

7. Hoe zie je, jezelf over 10 jaar? Blog je dan nog?
Hopelijk niet! Ik hoop dat ik binnen 10 jaar een leuk gezinnetje heb, een job die ik met veel plezier beoefen en een boek schrijf. Of een column. Ik ben er nog niet uit ;) !

8. Wat is het beste artikel dat je tot nu toe voor je blog geschreven hebt?
Het artikel dat het meest gelezen is deze, waarom ik liever een jongen zou zijn. Ik veronderstel dat dat wel mijn beste artikel zal zijn!

9. Voor wat zou iemand jou wakker mogen maken als je slaapt?

Een reis naar parijs, het Spicy Italian broodje van Subway, een Cholula chocolademelk van Quetzal met veel slagroom, + €50, en vliegtickets naar eender welke bestemming. Oh, en men vriendje mag mij altijd wakker maken, na 9 uur dan.

10. Wat is jouw favoriete make-up op dit moment?
Ik ben niet echt een beauty-meisje, maar ik kan toch niet zonder mascara van Bourjois.



Mijn 10 vragen voor de volgende 10 bloggers:

1. Welk advies geef je aan beginnende bloggers?
2. Heb je ooit al gemene reacties gehad op je blog?
3. Hoe verslaafd ben je aan je blog op een schaal van 1 tot 10?
4. Wat is de url van jouw favoriete blog?
5. Waarom ben je gestart met bloggen?
6. Heb je zin in de feestdagen (Sinterklaas, Kerstmis, Oud&Nieuw)?
7. Wat staat op je verlanglijstje voor de feestdagen?
8. Als je voor één dag je leven mocht ruilen met iemand anders, wie zou je dan zijn?
9. Op welke prestatie ben je het meest trots?
10. Heb je de liefde van je leven al ontmoet?

De genomineerden zijn:
1. Blanc Section
2. Fashtonishing
3. It's a lovely day
4. Myrthe's mind
5. Perfect hippie
6. Roos
7. Viva La Sanja
8. Winterkind

Ja, normaal moeten het er 10 zijn maar bijna al de blogs die ik volg hebben reeds +200 volgers! Nog eens bedankt aan Saarskje om me te nomineren! :D

9 opmerkingen:

  1. Wat lief! Leuke vragen ook. Dankjewel. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, merci! :D Ik zal is zien wat ik ermee kan doen voor een post bij mij hahaa :D xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben benieuwd haha ;) ! Als je nog tijd vindt hé, met je nieuwe stage :D

      Verwijderen
  3. Hahah super leuk !!! Jij ook bedankt voor het leuke artikel.Ik heb echt gelachen om jou leuke grappige antwoorden hihih !!! liefs, Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankje! Ik ga er snel een post mee maken :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen