woensdag 11 december 2013

Wat staat er op mijn kerstmis lijstje?


Elk jaar kan ik niet wachten om mijn verlanglijstje op te stellen. Zodra het 1 november is, begin ik al na te denken welke leuke dingen ik zou vragen. Toch is het dit jaar anders: ik heb namelijk niets nodig. Oké, ik ga niet liegen, een lama die Albert heet is natuurlijk zeer welkom en een reis naar Parijs ga ik ook niet afslaan. Deze kersteditie vind ik het veel leuker om op zoek te gaan naar kerstcadeautjes en andere te verrassen. Als ik dan toch één ding wil vragen, is dat het een verrassing blijft.. en daarom heb ik zoveel op mijn lijstje gezet.




Om het mijn ouders en broertje wat gemakkelijker te maken, heb ik alvast de prijzen en winkels erbij gezet. Verder heb ik hun de instructies gegeven om het in een doos in te pakken, zodat het voor mij een raadsel blijft tot Kerstmis! Ja... ik ben zo'n persoon die stiekem aan de cadeau's gaat voelen om te raden wat er in zit. Slechte gewoonte!

Verder heb ik nog twee andere verlanglijstjes, één voor mijn secret santa (Hallo Lies, Dounia of Marjolein!) en mijn vriendje. Spannend!


Verlanglijstje voor mijn Secret Santa! Vorig jaar heb ik van Secret Santa Lies het beste cadeau ooit gekregen: een zak Mosterdchips. Deze krengen zijn enkel te krijgen bij Colruyt en ondanks dat er rond mijn woonplaats tientallen supermarkten te vinden zijn: geen Colruyt. Misschien dat mijn Secret Santa van dit jaar een zak mosterdchips als extratje erbij doet? Hint hint!



En tot slot het verlanglijstje voor le boyfriend. Spreekt voor zich, niet? ;)

En wat vragen jullie voor Kerstmis? Juwelen, verzorgingsproducten of een lama??

10 opmerkingen:

  1. Oh, alles is zo mooi! Slim ook om alles in een doos te laten inpakken, misschien moet ik dat ook eens tegen mijn ouders zeggen, want ook ik ben zo iemand dat graag aan cadeautjes voelt en raad en ah! Je kan ook aan cadeautjes ruiken natuurlijk. Dat had ik vorig jaar gedaan en toen ontdekte ik meteen dat er een Lush pakketje tussen zat haha, die ruiken ook altijd zo hard!

    Dit jaar heb ik verzorgingsproducten gevraagd (Lush, uiteraard!), een handtas (Zara), een horloge (Loavies), een abonnement op zo'n stadsfiets van Antwerpen (poging 1 om conditie te kweken haha), een paar boeken, een scratchmap (zo cooool, van Urban Outfitters!) en nog wat leuke spulletjes voor op mijn kamer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo'n scratch map is zooo leuk! Eens ik veel reizen achter de rug heb, ga ik me ook zo'n ding aanschaffen. Momenteel zou ik enkel Frankrijk, Turkije, Engeland, Oostenrijk, Italië en Kreta kunnen aanduiden.. Nog niet zo heel veel dus. Mooie verlanglijst trouwens! :D

      Verwijderen
  2. Een fijn lijstje! Doe mij maar ook een reisje parijs;-) ipv spulletjes.
    Ik moet ook maar een lijst maken:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die agenda van de Hema ziet er echt heel leuk uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er staan heel leuke dingen op je verlanglijstje, nu ik dit zie denk ik bij alles; shit, dat had ik ook op mijn verlanglijste moeten zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah wat een leuke dingen. Ik ga er zeker een paar overnemen en op mijn lijstje zetten.

    BeantwoordenVerwijderen