dinsdag 1 juli 2014

Bachelor Proef Drama



Het is beschaamtelijk  beschamend om toe te geven: ik ben een uitsteller. De eindstreep is in zicht en ik zie mijn diploma al klaar liggen, maar dan moet ik nu wel dat tandje bijzetten. Maar hoe schrijf ik mijn bachelorproef als ik door alles word afgeleid?

Ja hoor, het is lijstjestijd.


Dingen die het volhouden en richten van mijn aandacht bemoeilijken:

Drie kittens genaamd Pompoen, Wortel en Duts die alles rondom mijn laptop aanvallen

Een zak snoep, waardoor mijn vingers regelmatig volhangen met zoet en zuur gedoe

Verslavende facebookspelletjes, gecombineerd met weinig discipline

Het weerbericht checken, want dit weekend werk ik op een festival en ik hoop nog steeds op een wonder dat het niet gaat regenen

Nominatie filmpjes bekijken op facebook en mensen uitlachen

De solden bekijken op alle mogelijke webshops die ik ken

Muggenbeten die vragen om open gekrabt te worden

Benen die moeten gewassen worden, omdat ze volhangen met het bloed

Een mamapoes die om het halfuur komt zagen om eten

En ik kan nog even doorgaan, maar ik denk dat jullie het wel begrijpen ;)

2 opmerkingen:

  1. Heel veel succes met de laatste loodjes. Even doorzetten en dan mag je daarna ongestoord door alles en iedereen afgeleid worden. :)

    BeantwoordenVerwijderen