zaterdag 15 maart 2014

This is what makes us girls - The boys


Ik heb mijn facebook weer eens doorspit en alle mannelijke slachtoffers die ik kon vinden een spervuur van vragen laten ondergaan. Met sommige antwoorden ben ik het natuurlijk niet eens, maar mijn mening laten we even terzijde. Ben je er klaar voor? 


Wat maakt een meisje een meisje:

❥ Meisjes drinken geen bier, enkel zoete alcholische dranken zoals kriek en cocktails

Meisjes gaan altijd samen naar het toilet

❥ Meisjes zijn gevoeliger en wenen sneller dan jongens

❥ Meisjes trekken zich dingen sneller aan

❥ Meisjes zijn verslaafd aan winkelen

❥ Meisjes houden van gezond eten en diëten vaak

❥ Tetten

❥ Meisjes zijn backstabbers

Meisjes zijn ingewikkeld

❥ Meisjes zijn schattig

❥ Meisjes houden van chocolade

❥ Meisjes maken veel selfies

❥ Instagram

Meisjes roddelen veel

❥ Hormonen

Meisjes weten niet wat ze willen

❥ Meisjes zijn snel jaloers

Meisjes overanalyseren alles

Laten we zeggen dat ik het niet met elke mening eens ben. Ik heb wel medelijden met de jongens die enkel ingewikkelde, jaloerse, diëtende, instragram verslaafde overanalyserende meisjes kennen. Lijkt me nogal een vermoeiende vriendschap of relatie. Meningen waarmee ik het wel 100% eens ben heb ik cursief aangeduid. Met pijn in het hart heb ik "meisjes gaan altijd samen naar het toilet" aangeduid, want ik ben er zo ééntje. Geef toe, het is toch veel gezelliger om samen naar het toilet te gaan en even lekker te roddelen.

Bron foto's: 1 2 3

5 opmerkingen:

  1. Haha leuk en stiekem ook heel herkenbaar ;p
    En duh, samen naar het toilet gaan is zoveel leuker ^^

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga liever alleen naar 't toilet hoor! :P "Aleeee Sanneeeee waarom duurt da zo lang bij uuu?!"

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha grappig om te lezen!
    Sommige dingen kan ik me wel in vinden, maar gelukkig ben ik geen selfie makende, dieetende vrouw ;).

    BeantwoordenVerwijderen