maandag 10 maart 2014

Ik hou van

Een ik hou van-lijstje, omdat het kan.


Ik hou van



❤ De wandeling die ik maak van het treinstation naar huis om 1u 's nachts bij een hemel vol sterren


❤ Witte chocolademelk met slagroom en mini marshmallows

❤ Spike die me wakker komt knuffelen in bed

❤ Brieven schrijven en brieven krijgen

❤ Een dag aan het strand




❤ Een liedje beluisteren en de hele tekst kunnen meezingen

❤ Een zonnige dag

❤ Jungle speed spelen en winnen

❤ De badkamer om te toveren tot een mini spa

❤ Roddelen met vriendinnen



❤ Jenever shotjes op de Kerstmarkt

❤ De kittens van Muis knuffelen

❤ Complimentjes

❤ Filosofische gesprekken

❤ Picknicken op het vlot



❤ Wegwerp camera foto's bekijken

❤ Wijn bij een ondergaande zon

❤ Rommelmarkten

❤ Wenen van vreugde in een attractie in Walibi

❤ Suikerspinnen eten op de kermis



Enkele random dingen waar ik gelukkig van word.



2 opmerkingen: