zaterdag 8 augustus 2015

Komkommertijd

Komkommers, lekker in de tzatziki, komkommersalade en wie weet zelfs ook in een smoothie. Lekker voor je blog? Dat is wat anders. De afgelopen weken heb ik zoveel mogelijk mijn laptop vermeden om te genieten van mijn welverdiende vakantie. Slechts twee herexamens dames en heren, even een schouderklopje voor mezelf.

Helaas zijn die twee herexamens na een  dikke maand amusement weer in zicht, dus dat betekent dat ik weer tijd vind om een klein artikeltje te schrijven, voor die enkele bezoekers per dag. Wie jullie zijn, geen idee, maar hallo hier ben ik weer! Voor jullie een update in foto's. Veel plezier.




Nederland: Zes seksuologen, samen op pad in Amsterdam. Een combinatie van 10% verdwaald lopen, 30% gegiechel, 20% drank (we zijn braaf gebleven) en 50% plezier.




Werken:  Gelukkig alleen maar leuke jobs! Werken op het summerfestival en een geweldig deep house feestje. Dat laatste inclusief een heel lekkere Paleo maaltijd!




Road trip: In een volkswagen bus door NormandiĆ« rijden is het hoogtepunt van mijn zomer. Het leukste gezelschap dat er is, lekker eten en drank en een prachtige omgeving. Ik geniet nog steeds na. 




Genieten: Uitstapjes met vriendinnen, hier en daar een  festival, knuffelsessies in de  ochtend, alleen maar leuke dingen. Om af te sluiten toch een foto van iets wat ik het allerliefst  doe: eten. Sorry voor diegene dat nu een  beetje  hongerig zijn geworden. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten