woensdag 10 september 2014

Afgestudeerd.



De afgelopen drie jaar heb ik de mooiste tijd van mijn leven gehad: de studententijd. Deze zomer was de spannendste ooit, want nu zou ik te horen krijgen of ik afgestudeerd zou zijn of niet. Dames en heren, het is zover, ik mag mezelf vanaf vandaag een psychologisch consulente noemen! De kriebels in mijn buik worden met de minuut erger en de lach op mijn gezicht begint pijn te doen, maar ik ben gelukkig, heel gelukkig.

Tijdens deze drie jaar heb ik een groot deel van mijn tijd aan studeren gewijd, maar gelukkig was dat niet mijn enige prioriteit. Ik heb enkele mooie avonturen meegemaakt, prachtige mensen leren kennen en wijze lessen geleerd. Mijn studententijd is iets wat ik nooit ga vergeten, maar belange nog niet afsluit. Als het goed is start ik dit jaar aan een schakeljaar, maar laten we dat nog even achterwege laten, zodat ik kan genieten wat er de laatste drie jaar allemaal is gebeurd.




Avontuur

Als introvert en timide meisje is het niet altijd even gemakkelijk om je mannetje te staan. Ik startte dan ook met een bang hart aan deze opleiding, maar ben er zelfverzekerder uitgekomen. Dankzij de steun van vrienden heb ik dingen gedaan waarvan ik nog steeds versteld sta. Ik durf meer initiatief nemen en geniet hier ook van.

Studay 2011

Zomer 2013 © Kristof Ceulemans




Vriendschap

Ik heb verschillende vrienden gemaakt tijdens mijn opleiding Toegepaste Psychologie. De eerste twee jaren heb ik het geluk gehad te mogen vertoeven in het gezelschap van Dounia, Lies, Marjolein en Nomi. Meisjes: jullie hebben mij een prachtige tijd gegeven. Ik had het dan ook moeilijk toen ik helemaal alleen aan mijn derde jaar moest beginnen. Wat zat ik fout. Ik wil dan ook Fee, Lies en Jan bedanken om mij een hele leuke tijd te bezorgen dit laatste jaar!

Studay 2012

Februari 2014



Ontelbaar verschillende haarkleuren

Ik denk dat iedereen wel weet dat ik niet bij één haarkleur kan blijven en dat ik continu nood heb aan verandering. Ik voelde mij zo goed in mijn vel dat ik zonder vrees mijn haar weer roos verfde tijdens deze opleiding. 

Groenplaats 2012




Feest !

Overal en nergens. Op kot, café of in de trein, met iedereen en niemand en zelf BV's. Op de treinstoelen, de bartoog of in iemands schouders. Tot de eerste tram of trein. Ik heb nogal gefeest. 

Nieuwjaar 2012

Lente 2014




Picknicken

Want ik hou van eten, drank en goed gezelschap. Zolang er maar geen leverworst bij zit.

April 2013

April 2013




Gent

Eén van de grootste uitdagingen waarbij ik op zoek ging naar zelfstandigheid. Ondanks dat ik nog steeds niet kan koken ben ik mezelf bewust van waar ik sta in het leven. In Gent heb ik drie prachtige maanden beleefd en ik wil dan ook Chloë en Maïté bedanken om mij op pad te sturen, zodat ik mooie herinneringen heb kunnen maken. 

April 2014

Juni 2014

4 opmerkingen:

  1. Niet om gestoord over te komen, maar die foto van op nieuwjaar is echt heel erg mooi! Ik hoop dat mijn studententijd even geweldig wordt als de jouwe hehe. :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Ik hoop het ook voor jou, want de mijne was geweldig en dat wens ik voor iedereen!

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Gij hebt altijd een speciaal plaatsje in mijn hart, dat weet ge ! <3

      Verwijderen