dinsdag 10 juni 2014

Oeps.

Zelfverzekerd trok ik op pad. Vandaag zou ik enkel geld uitgeven aan cadeautjes voor mijn ouders. Geen haar op mijn hoofd dacht er aan om iets voor mezelf te kopen. Ik heb meer dan genoeg kleding en andere materiĆ«le zaken interesseren me geen bal. De ene na  de andere winkel liep ik uit, met goed gevulde tasjes voor mijn ouders.

Ja, voel je hem aankomen? Ik heb wel iets gekocht. Iets voor mezelf. Iets wat geen ander mens op aarde zou willen hebben, tenzij ze redeneren zoals ik.

Ik hou van lelijke dingen. Hoe lelijker het is, hoe mooier ik het vind. Toen ik dit glitterende armyshirt zag hangen, kon ik ook ook  niet anders dan het aan te passen. Het heeft gewonnen van een leuke doorzichtige blouse met epiletten waardoor  ik plots transformeerde naar een vrouwelijke hulk. Okay, dat laatste is lichtjes overdreven, maar wow, wat zag ik er breed uit.

Aanschouw, mijn lelijkste aanwinst ooit. Ik ben verliefd.


2 opmerkingen:

  1. Dit is de allermooiste lelijkste blouse die ik ooit heb gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OMG! ik ben DOL op lelijke en foute dingen die eigenlijk heel mooi zijn. Ik vind je blog super, heb je gelijk gevolgd op Bloglovin <3

    BeantwoordenVerwijderen