zaterdag 19 april 2014

Mini muisjes ( één maand oud )


Op 6 april vierde onze mini muisjes hun één maand-verjaardag. Oh mijn god ik ben echt al een kattenvrouwtje geworden, zelfs de cava werd boven gehaald...

Door het feit dat ik van maandag tot vrijdag in Gent zit, kan ik niet elke dag genieten van hun schattige snoetjes. Gelukkig werd ik gedwongen één week paasvakantie op te nemen tijdens stage, waardoor ik een hele week thuis kan doorbrengen met deze muisjes.


Het staat nog niet vast dat we ze alledrie houden, want vijf katten is toch wel een heuse verzameling. Dat neemt niet weg dat onze harten niet zouden smelten bij het zien van deze snoetjes. We moeten nog maar in deuropening staan of ze komen al afgehuppeld. Echte klimmers zijn het nog niet, want halverwege ons onderbeen vallen ze alweer naar beneden. Het is wel vertroetelend om te zien hoe ze met elkaar omgaan. Achja! We zullen wel zien wat er gebeurd binnen vier weken. Geniet anders even mee van deze foto's. 


Wortel


Wortel


Pompoen


Duts


Wortel en Duts

7 opmerkingen: