zondag 6 april 2014

Gent! De reden waarom ik een halve maand niets heb geschreven.


Een spannende tijd is voor mij aangebroken. Sinds enkele weken vertoef ik in de week in Gent, zodat ik me makkelijk kan verplaatsen naar mijn stageplaats! Ik had geen idee wat me te wachten stond, maar ik had gehoopt op iets moois. En dat heb ik gekregen. Elke ochtend sta ik op en gooi ik trouwgewijs een blikje nalu in mijn rugzak, want de avond voordien was er nogal één. Tot nu toe heb ik elke avond iets te doen gehad, op mijn vertrouwde "ik rust even uit" dag per week. Ondanks dat ik alles behalve een bomma ben, heb ik die dagen nodig om even te bekomen. Bekomen van al dat leuks!



Gent betekent voor mij:

❤ Leuke mensen leren kennen

❤ Kotdrama's

❤ Heel lekkere cocktails in alle kleuren en geuren

❤ Jazz

❤ Feestjes op vijf minuten wandelen

❤ Nostalgie en herinneringen boven halen met ex-klasgenootjes

❤ Veel te veel nachtelijke telefoontjes

❤ Leren koken

❤  Bijna omver gereden worden door trams

❤ Gezellig bijpraten over een glaasje wijn

❤ Een halve liter witte chocolademelk met mini marshmallows en slagroom

❤ Girl nights

❤ Heerlijke tapas en desperados

❤ Versierd worden door louche types

❤ Wekelijkse uitstapjes naar het winkelcentrum

❤ Strippers en hun belachelijke lange piemel

❤ Duizend soorten jenevers

❤ Sleepovers en sterren kijken vanuit bed

❤ Veel te veel straten die naar boven en beneden lopen

❤ Kermis en eendjes vangen

❤ Vier lege flessen jenever, twee lege flessen wijn en heel veel lege bierflesjes.

En nog veel meer.

Helaas heb ik op kot geen high tech apperatuur en ook geen snelle internetverbinding, waardoor schrijfsels moeilijk te maken zijn. Hopelijk vergeven jullie het mij en gunnen jullie mij die leuke tijd, want na die pijnlijke gebeurtenis van even terug kan ik dit zeker gebruiken. Ik bloei helemaal open. Dankje Gent.

Even wat sfeerbeelden.


Avondjes uit met Maïté yes!


Kotfeestjes met Chloë! <3



Primeur = Eline dat een ajuin snijdt.
Foto door T.



9 opmerkingen:

  1. Klinkt echt hartstikke fijn! Geniet ervan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je in Gent zit nu (:
    En hoor ik daar witte chocolade melk met marshmellows? My favourite!

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, echt verschrikkelijk lekkere, veel beter dan bij Quetzal. Huize Colette is echt een aanrader!

      Verwijderen
  3. Wat ben je toch een knap meisje!! Wat fijn dat je het zo goed hebt in Gent. Maar maar veel blogjes erover want ik wil daarheen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah wat lief dankje! En dat komt zeker in orde. Ik kijk er nu al tegenop dat ik binnen twee maand weer weg ben. Wat vliegt de tijd!

      Verwijderen
  4. Wat klinkt dit allemaal heerlijk. Heel veel plezier in Gent! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gent is echt een prachtige stad:) Heb een keer in Belgie stage gelopen, redelijk in de buurt van Gent. Vond het echt een te gekke stad <3

    BeantwoordenVerwijderen