zondag 23 februari 2014

Ergernissen !


Het moet er even uit, al die frustraties van de voorbije dagen.



Ik heb een hekel aan..

al die lelijke, saaie collecties in de winkels. Hallo, een beetje bloot tonen mag hoor!

buschauffeurs die vertrekken vooraleer je fatsoenlijk neerzit, waardoor je tegen het raam wordt gesmakt

zuurpruimen, pas of ik eet u op (en ik eet graag zuur)

een lege portemenee

dromen over levende poppen

Spike (kat) die zijn natte kop in mijn gezicht duwt, omdat meneer meer plaats in bed moet hebben

mijn kamer opruimen: hopeloze zaak

een gebroken hart

het niet kunnen onthouden van de lyrics van leuke liedjes

stinkende mensen op het openbaar vervoer.

mijn identiteitskaart die besloot op reis te gaan, zonder mij hiervan op de hoogte te brengen: heeft iemand deze gespot?

komende week elke dag om 6u30 op te staan

ziek zijn

Even klagen, omdat het kan! Wees gerust, er staat een "ik hou van" post in de wachtrij, om toch een beetje positiviteit aan te halen.

7 opmerkingen: