maandag 9 september 2013

Maandagen overleef je met muziek.



Maandag, voor vele van ons niet meteen de leukste dag van de week. We moeten terug vroeg uit ons bed, vijf dagen lang naar de les of het werk en we kijken al uit naar het feestje dat gepland staat op zaterdag. Gelukkig  kunnen we onze zinnen verzetten met wat muziek, onze reddende engel!




Elke maandag zet ik daarom voor jullie mijn huidige favorieten op een rijtje. Hier gaan we dan!

1. Arctic Monkeys - Why'd you only call me when you're high


Waarom?
Ik ben een hele grote Arctic Monkeys fan en Alex Turner is een beest. Simpeler kan het niet. Wakker gebeld worden door Turner om drie uur 's nachts? Geen probleem!


2. Klaxons - Gravity's rainbow



Waarom?
Ondanks dat ze mij in de steek hebben gelaten op Dour, vind ik dit liedje nog steeds geweldig. Het is catchy, het is fijn en ik kan meezingen terwijl ik op de bus sta te wachten. Lalalala, Come with me, we'll travel to infinity, I'll always be there uh-ooooooh my future love, I'll always be there for you, my future loooove! Lalalalala.

3. Float Fall - Someday



Waarom?
Belgen die heerlijke muziek maken, past (volgens hun en ik ga akkoord) perfect bij de herfst. Laat dat seizoen er nu net aankomen zeker!

6 opmerkingen:

  1. ooh de arctic monkeys! Echt lang geleden dat ik dat geluisterd heb. leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuke muziek hé haha! Kan niet wachten om hun nieuwe album in m'n handen te krijgen

      Verwijderen
  2. I love arctic monkeys :). Of nouja, jaren geleden hield ik daarvan. Ook al lang niet meer naar geluisterd. Maar blijft goed :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker hun laatste CD beluisteren! Iets anders dan hun vroegere werk, maar wél een pareltje!

      Verwijderen