donderdag 9 januari 2014

Liebster Award (2)


High five, ik ben weer getagd voor de Liebster Award! Voor diegene die nog niet weten wat dit inhoudt: Bloggers met een volgersaantal lager dan 30 worden getagd, met als bedoeling meer bekendheid te verkrijgen. Heel erg leuk, maar hier staat wel tegenover dat je 11 vragen moet beantwoorden en 11 vragen moet bedenken voor 11 andere bloggers. Gelukkig doe ik dat met plezier! Sinds vorige keer zit ik al over de 30 volgers, maar dat laten we even achterwege. Deze keer ben ik getagd door de lieve dame van http://www.onsamenhangendgezwets.com/ . Genoeg gekletst, ik ga er snel aan beginnen.


1. Als je één nieuwe wet mocht invoeren, zonder goedkeuring van welke hooggeplaatst stuk onbenul dan ook, wat zou die dan zijn?
Om iedereen een plezier te doen: Die verschrikkelijke GAS-boetes afschaffen, maar dan enkel de belachelijke zoals bijvoorbeeld het uitspuwen van een kersenpitje op straat. Ik denk dat we dan allemaal vrolijker door het leven zullen gaan.

2. Welk land op deze wereld trekt jou het allerminst, en waarom?
Ik denk Duitsland, of Oostenrijk of Zwitserland.. Ik heb helemaal niets met koude landen en zou ook niet weten waarom het een must zou zijn om naar deze landen te reizen. Als iemand mij denkt mij te kunnen overtuigen, ga je gang! 

3. Als je moest kiezen tussen een aarsgewei nemen of de rest van je leven alleen nog maar reuzel eten, wat zou je dan kiezen?
Na het googlen van reuzel kies ik zonder twijfel voor een aarsgewei. Bij een aarsgewei heb ik ook vraagtekens gezet, maar ik ga er maar van uit dat het een tramp stamp is! Laat ik dan wel gaan voor een simpele, zoals het infinity teken. Ja, lekker cliché en hipster, maar liever dat dan een dolfijn of tweety.

4. Als je één soort persoon zou mogen afschaffen, wat voor iemand zou dat dan zijn?
Als toegepaste psychologe in spee moet ik natuurlijk wel even opperen dat elk mensenleven even veel waard is en dat ik hier geen keuze in mag maken. Laat ik dan maar zeggen dat ik voor elke persoon die opzettelijk kwaad doet tegen een persoon of dier een toepasselijke straf wens. Piemel eraf bijvoorbeeld, en laten opeten. Ik zou een goede beul zijn geweest in de middeleeuwen.

5. Wat is het meest frapante dat je nog nooit hebt gedaan? Ik bedoel daarmee iets dat iedereen heeft gedaan en jij nog nooit.
Ik denk dat het toch wel snowboarden moet zijn, wat ik ook niet jammer vind hoor! Ik heb heus al wat dingen gedaan, dat andere nog niet hebben gedaan. Iedereen leidt zijn eigen leven hé!

6. Wat vind je dallersmerigste groente die er is en waarom?
Prei, ik kots al bij het idee van preistomp. Elk gerecht met prei in is vies en zal vies blijven. Groente mag van mij uitsterven.

7. Wat is het allergrappigste dat je ooit hebt meegemaakt?
Wat een moeilijke vraag, ik heb echt al zoveel grappige dingen gezien en meegemaakt dat ik echt niet kan kiezen. Het laatste waar ik heel hard heb om moeten lachen is m'n mama die Cava in haar bord aan het gieten was, en doodleuk toekeek, in plaats van haar glas en het pas na enkele seconden doorhad.

8. Als je een dag van leven kon ruilen met een andere blogger, wie zou je dan kiezen en waarom?
Liese van http://catsanddresses.blogspot.be/, omdat ik gerust haar kledingkast (en de inhoud) zou willen hebben!

9. Wat is jouw favoriete hangover cure?
In bed liggen en vertroeteld worden door een vriendje. Lees wel: vertroeteld, dus een vriendje met empathie en niet één die "eigen schuld, dikke bult" zegt.

10. Als jij in je eentje mocht kiezen, welke artiest zou je in 2014 naar het Eurovisie songfestival sturen om Nederland (of natuurlijk België) te vertegenwoordigen, en waarom?

Stromae! Dan winnen we sowieso!

11. Wat is je meest ongepaste levensopvatting?
Oké dit is dé moeilijkste vraag en ik heb hier echt geen antwoord op!

Nu is het aan mij om 11 vragen te bedenken voor 11 andere bloggers. Let's go!





De originele liebster award is bedoelt voor bloggers met minder dan 30 volgers, helaas heb ik al die blogs een tijd geleden al getagd dus kan dat niet opnieuw! Bij deze mag iedereen de tag overnemen die er zin in heeft, maar laat wel een berichtje achter zodat ik je antwoorden kan komen lezen! 

12 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik wist serieus niet dat Stromae uit België komt.. Misschien leefde ik onder een rots ofzo ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah dat is wel een schande haha (grapje)! Achja dan heb je allesinds iets bijgeleerd dankzij mijn blog :D

      Verwijderen
  2. Oh wat een originele, leuke vragen zeg! Misschien ga ik deze ooit wel invullen, als je het goed/leuk vindt tenminste? Ik heb alleen wel meer dan 30 volgers, is dat erg?
    Erg leuk ingevuld, en ik houd ook niet van prei haha

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk dat je me vermeld hebt (:
    Vind ik een hele eer!

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan hoor!! Vind je een hele leuke stijl hebben! ^^

      Verwijderen
  4. Leuk om te lezen. En wat heb jij een mooi handschrift!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk om te lezen, erg leuke vragen ook xx

    BeantwoordenVerwijderen